גורדוניה מעלה החמישה / מלון גורדוניה, מעלה החמישה - מחירים מעודכנים לשנת 2018 : הוא שוכן לצד קרית ענבים והכפר אבו גוש.

גורדוניה מעלה החמישה / מלון גורדוניה, מעלה החמישה - מחירים מעודכנים לשנת 2018 : הוא שוכן לצד קרית ענבים והכפר אבו גוש.. גן הארועים שלנו מוקף בסביבה טבעית ושלווה העוטפת את המקום, האוויר הנקי של ירושלים וציוץ הציפורים ניכרים במקום. קיבוץ מעלה החמישה הוקם כחלק מישובי חומה ומגדל. מלון גורדוניה במעלה החמישה ניפתח רק לפני חודשיים על שרידיו של מלון מעלה החמישה הוותיק. המדשאה והבריכה יוצרים אווירה נעימה. נופים עוצרי נשימה של הרי יהודה ויערות ירושלים ניבטים מכל כיוון.

זה התחיל מההגעה שלנו, כשהושיבו אותנו בלובי. הרי יהודה, מעלה החמישה, 90835, ישראל. זהו מתחם של 16 וילות גדולות ומפנקות, כשגולת הכותרת היא הבריכה הפרטית הצמודה לכל חדר. מלון בוטיק המציע 21 סוויטות נופש מיוחדות עם בריכה פרטית בסוויטה, סלון עם כיבוד 24/7, יוקרה ושלווה מוחלטת. מלון גורדוניה החדש במעלה החמישה הוא אחד המקומות האלה.

מלון יערים - מעלה החמישה
מלון יערים - מעלה החמישה from tour-yehuda.org.il
מלון גורדוניה ממוקם בקיבוץ מעלה החמישה. הצג מלונות נוספים במעלה החמישה. נופים עוצרי נשימה של הרי יהודה ויערות ירושלים ניבטים מכל כיוון. מלון בוטיק המציע 21 סוויטות נופש מיוחדות עם בריכה פרטית בסוויטה, סלון עם כיבוד 24/7, יוקרה ושלווה מוחלטת. הקיבוץ נוסד רשמית ביולי 1938 כחלק מיישובי חומה ומגדל, על ידי חברי גרעין במעלה של תנועת גורדוניה, שעלו מפולין וממזרח אירופה. זה התחיל מההגעה שלנו, כשהושיבו אותנו בלובי. המלון מבטיח חוויה פרטית בסטנדרט הגבוה ביותר וכולל 16 סוויטות בווילות מפוארות צמודות קרקע המעוצבות ברוח המקום. אורחינו יוכלו ליהנות משירות קונסיירג' אישי.

זה התחיל מההגעה שלנו, כשהושיבו אותנו בלובי.

מלון גורדוניה היתה הבחירה המושלמת לנופש זוגי עבורנו. הצג מלונות נוספים במעלה החמישה. גן הארועים שלנו מוקף בסביבה טבעית ושלווה העוטפת את המקום, האוויר הנקי של ירושלים וציוץ הציפורים ניכרים במקום. בימי ראשון, במידה ואין הופעה, מתקיים ערב קריוקי. המלון החדש נושא את שמה של תנועת הנוער הציונית שהקימה את קיבוץ מעלה החמישה הסמוך לפני כ־80 שנה, שקיבלה עליה כגורו את א״ד גורדון. הקיבוץ נוסד רשמית ביולי 1938 כחלק מיישובי חומה ומגדל, על ידי חברי גרעין במעלה של תנועת גורדוניה, שעלו מפולין וממזרח אירופה. מלון מלון גורדוניה מעלה החמישה. Gordonia private hotel הוא פיסת גן עדן בלב שטחים מוריקים ועצי חורש טבעיים, בלב הנוף של הרי ירושלים ובגובה של כ־800 מטרים מעל פני הים. מלון בוטיק המציע 21 סוויטות נופש מיוחדות עם בריכה פרטית בסוויטה, סלון עם כיבוד 24/7, יוקרה ושלווה מוחלטת. זהו מתחם של 16 וילות גדולות ומפנקות, כשגולת הכותרת היא הבריכה הפרטית הצמודה לכל חדר. אורחינו יוכלו ליהנות משירות קונסיירג' אישי. הרי יהודה, מעלה החמישה, 90835, ישראל. @ 137312006917425:274:מלון גורדוניה @ran and morris architecture.

הוסרה הסכנה מעל היישובים מעלה החמישה, יד השמונה והסטף. מלון בוטיק המציע 21 סוויטות נופש מיוחדות עם בריכה פרטית בסוויטה, סלון עם כיבוד 24/7, יוקרה ושלווה מוחלטת. הגן רחב ידיים ירוק ומטופח מוקף בחורש טבעי. הצג מלונות נוספים במעלה החמישה. מלון גורדוניה החדש במעלה החמישה הוא אחד המקומות האלה.

מלון פרטי גורדוניה - מעלה החמישה - Hotels.com
מלון פרטי גורדוניה - מעלה החמישה - Hotels.com from thumbnails.trvl-media.com
מלון גורדוניה היתה הבחירה המושלמת לנופש זוגי עבורנו. המלון מבטיח חוויה פרטית בסטנדרט הגבוה ביותר וכולל 16 סוויטות בווילות מפוארות צמודות קרקע המעוצבות ברוח המקום. מלון מלון גורדוניה מעלה החמישה. בימי ראשון, במידה ואין הופעה, מתקיים ערב קריוקי. מלון בוטיק המציע 21 סוויטות נופש מיוחדות עם בריכה פרטית בסוויטה, סלון עם כיבוד 24/7, יוקרה ושלווה מוחלטת. מלון גורדוניה מעלה החמישה | צילום: @ 137312006917425:274:מלון גורדוניה @ran and morris architecture. היכרות עם המקום הירוק והשקט פורשת בפנינו את סיפורה של הארץ.

Gordonia private hotel הוא פיסת גן עדן בלב שטחים מוריקים ועצי חורש טבעיים, בלב הנוף של הרי ירושלים ובגובה של כ־800 מטרים מעל פני הים.

הרי יהודה, מעלה החמישה, 90835, ישראל. זהו מתחם של 16 וילות גדולות ומפנקות, כשגולת הכותרת היא הבריכה הפרטית הצמודה לכל חדר. מלון בוטיק המציע 21 סוויטות נופש מיוחדות עם בריכה פרטית בסוויטה, סלון עם כיבוד 24/7, יוקרה ושלווה מוחלטת. מלון גורדוניה היתה הבחירה המושלמת לנופש זוגי עבורנו. המלון מבטיח חוויה פרטית בסטנדרט הגבוה ביותר וכולל 16 סוויטות בווילות מפוארות צמודות קרקע המעוצבות ברוח המקום. Private hotel gordonia מציע חוויה יוקרתית ואירוח באווירה כפרית למבוגרים בלבד. @ 137312006917425:274:מלון גורדוניה @ran and morris architecture. נופים עוצרי נשימה של הרי יהודה ויערות ירושלים ניבטים מכל כיוון. היכרות עם המקום הירוק והשקט פורשת בפנינו את סיפורה של הארץ. הצג מלונות נוספים במעלה החמישה. הגענו למלון לאחר שקיבלנו המלצות מחברים. Gordonia private hotel הוא פיסת גן עדן בלב שטחים מוריקים ועצי חורש טבעיים, בלב הנוף של הרי ירושלים ובגובה של כ־800 מטרים מעל פני הים. הוא שוכן לצד קרית ענבים והכפר אבו גוש.

פאב גורדוניה נמצא בקיבוץ מעלה החמישה, הפאב מארח מידי ערב ליינים מוזיקלים שונים ובמקום מתקיימות הופעות חיות ואירועים פרטיים. גן הארועים שלנו מוקף בסביבה טבעית ושלווה העוטפת את המקום, האוויר הנקי של ירושלים וציוץ הציפורים ניכרים במקום. הצג מלונות נוספים במעלה החמישה. הרי יהודה, מעלה החמישה, 90835, ישראל. זהו מתחם של 16 וילות גדולות ומפנקות, כשגולת הכותרת היא הבריכה הפרטית הצמודה לכל חדר.

מלון בוטיק גורדוניה - מסע אחר
מלון בוטיק גורדוניה - מסע אחר from www.masa.co.il
הוא שוכן לצד קרית ענבים והכפר אבו גוש. הגענו למלון לאחר שקיבלנו המלצות מחברים. מלון בוטיק המציע 21 סוויטות נופש מיוחדות עם בריכה פרטית בסוויטה, סלון עם כיבוד 24/7, יוקרה ושלווה מוחלטת. גורדוניה במעלה החמישה פתוח עכשיו. פאב גורדוניה נמצא בקיבוץ מעלה החמישה, הפאב מארח מידי ערב ליינים מוזיקלים שונים ובמקום מתקיימות הופעות חיות ואירועים פרטיים. המדשאה והבריכה יוצרים אווירה נעימה. הרי יהודה, מעלה החמישה, 90835, ישראל. אורחינו יוכלו ליהנות משירות קונסיירג' אישי.

הצג מלונות נוספים במעלה החמישה.

מלון יערים, הסמוך לקיבוץ מעלה החמישה, ניצב בפסגת הר ומוקף כל כולו במופלא הזה. הרי יהודה, מעלה החמישה, 90835, ישראל. הגענו למלון לאחר שקיבלנו המלצות מחברים. הרי יהודה, מעלה החמישה, 90835, ישראל. Private hotel gordonia מציע חוויה יוקרתית ואירוח באווירה כפרית למבוגרים בלבד. זהו מתחם של 16 וילות גדולות ומפנקות, כשגולת הכותרת היא הבריכה הפרטית הצמודה לכל חדר. מלון בוטיק המציע 21 סוויטות נופש מיוחדות עם בריכה פרטית בסוויטה, סלון עם כיבוד 24/7, יוקרה ושלווה מוחלטת. הגן רחב ידיים ירוק ומטופח מוקף בחורש טבעי. נופים עוצרי נשימה של הרי יהודה ויערות ירושלים ניבטים מכל כיוון. המלון החדש נושא את שמה של תנועת הנוער הציונית שהקימה את קיבוץ מעלה החמישה הסמוך לפני כ־80 שנה, שקיבלה עליה כגורו את א״ד גורדון. מלון גורדוניה החדש במעלה החמישה הוא אחד המקומות האלה. הקיבוץ נוסד רשמית ביולי 1938 כחלק מיישובי חומה ומגדל, על ידי חברי גרעין במעלה של תנועת גורדוניה, שעלו מפולין וממזרח אירופה. מלון גורדוניה מעלה החמישה | צילום:

הצג מלונות נוספים במעלה החמישה מעלה החמישה. הקיבוץ נוסד רשמית ביולי 1938 כחלק מיישובי חומה ומגדל, על ידי חברי גרעין במעלה של תנועת גורדוניה, שעלו מפולין וממזרח אירופה.

Posting Komentar

0 Komentar